الأربعاء، 1 يوليو 2009

مافيـــــــــش جديد !!

كالعادة ، بأصحي من النوم مفزوع و مهري من التفكير في موضوع المشروع ده..يا تري ها يحصل إيه يوم المناقشة؟ الدكتور هايطلع راجل و يخلف ظني بيه؟ و لا هايطلع خول زي ما أنا متوقع؟ واحد صاحبي دكتور صيدلي قاللي فيه برشام بيتباع في الصيدلية الشريط بنص جنيه إسمه إندرال 10 ده بيقلل إفراز الأدرينالين و بالتالي بيقلل من معدل ضربات القلب المتسارعة في المواقف الصعبة ، قررت خلاص إنني أضرب منه حباية قبل ما أخش عالمناقشة. كس أم البضان...بقالي 21 يوم دلوقتي من ساعة ما خلصت إمتحانات و أنا عايش في حالة بت متناكة، شعور مختلط ابن وسخة بين الرعب و الخوف و القلق و بين البضان و الفراغ. إللي بأنام فيه بأقوم فيه.بأنزل عالقهوة مرّة الصبح و مرّة بالليل و كأنه ذنب علي دين أمي.عامل نظام ريجيم ابن متناكة عشان أتنيل أخس شوية قبل يوم المناقشة..كل يوم بيض مسلوق و جبنة و سلاطة لما بقيت عامل زي البنات الشراميط بتوع الريجيم و المانيكيير و البيديكيير، أحه يعني.أول مرّة أحس ان الأيام مش بتمشي كدة.
مش قادر أطلع من المنطقة، ماليش مزاج...و النت بضان و التفكير مؤلم و يبضن أكتر.
أنا عايز أضرب أي ابن متناكة يخليني أنام لحد يوم المناقشة. بجد قمة في الظلم و قمة في الخصي و البضان.وصل بيا الحال إنني بقالي أسبوع لا بأحلق دقني ولا حتي بأستحمي !
مش عايز أعمل أي حاجة كويسة عشان أنا ما استحقش انني أكافيء نفسي بحاجة.
طب ليه كل ده؟ مش عارف...هل ده من الحشيش و الخمرة إللي فضلت أسف فيهم طول السنة؟ ولا ده انتقام من ربنا بسبب الشرموطة إللي اتعرفت عليها من الميكروباص و بقت عشيقتي فيما بعد؟طب ما انا خلاص بطلت كل ده، حتي السجاير خلاص مافيش بس بأشرب معسل بس..ممكن يكون ده السبب؟ ما أظنش.طب أُمال إيه بقي؟ طب مش مهم السبب ولا مهم النتيجة هاتكون إيه، تيجي زي ما تيجي و كس أمها في طيزها..فاضل أسبوع، هأعمل فيه إيه؟ هأعيش في نفس دين أم البضان ده أسبوع كمان؟ والله حرام و كتير نيــــــــك....
رحمتك بي يا رب.
>>>>>>>

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق