الخميس، 2 يوليو 2009

حبوب الشجاعة.

النهاردة كنت واقف ثابت نيك قُدام الدكتور و العيال ، قلت الجزء بتاعي، صحيح الدكتور ما كانش عاجبه المعلومات إللي أنا جايبها ( ولا كانت عاجباني أصلاً من الأول ) لكن كس أمه الكلام ده أنا جايبه من كتاب علمي مش من جريدة النبأ ولا من كتاب أبلة نظيرة.
الحمد لله كدة المشكلة بدأت تتحل،بفضل لله أولاً ثم الحباية الحمراء السحرية إللي ضربتها الصبح قبل ما أنزل... و أظن ولاد المتناكة ( أبو ودان طويلة و البقرة الضاحكة و الثور العابس و السلعوة) ما كانوش متوقعين مني الأداء ده... ربنا يكمللي علي خير إنشاء الله.
السرسجية عاملين شغل جامد نيك و أفشخانات بت متناكة و كله بفضل الفهلوة. بس مع ذلك أنا بدأت أحس بالنصر و إنشاء الله يكمل علي خير.
الحباية الحمراء بقي دي سرها باتع قوي، أنا ما عرفتنيش النهاردة فعلاً..إسمها إندرال 10 ، شريط ب 75 قرش فيه 10 حبايات حُمر إنما إيه. كدة فاضللي أجيب قميص و حزام و أقصر البنطلون و أعمل ريتوش للبريزينتيشن عشان أرضي الدكتور.آه نسيت صحيح ، ده أنا لازم أعدي علي فوزي يوم السبت بعد ما يخلص هو مناقشته عشان أستلف منه برفان شيك كدة عشان أكمل الأناقة اليوم ده(علي الله بس ما يطلعش خول كعادته). أنا حاسس إن أنا علي قد ما هأكون خول نيك اليوم ده من حيث المعلومات ، لكن هأكون أشيك واحد فيهم إن شاء الله و طبعاً مش هأنسي الحباية الحمراء!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق